19 Eylül 2017 Salı

Herkese selam! Yine güzel bir dizi önerisi ile postumu yazmaya başladım. Muhtemelen duymuş olabileceğiniz biri dizi olan "Sense8" hakkındaki düşüncelerimi yazmak istiyorum. Dizi gerçekten güzel, ama şu şekilde güzel; "Boş vaktim var ve biraz heyecanlanmak, hatta beynimin birazcık yanmasını istiyorum" şeklinde bir güzel. Anlatabildim mi bilmiyorum ama, bence dizi gerçekten izlenmeye değer.



Bu arada dizi yine bir "Netflix" dizisi. Konusunu da kısaca şöyle anlatayım; Farklı ülkelerdeki 8 kişinin bir anda kendilerini bulması ve birbirlerini pek çok anlamda tamamlaması üzerine kurulmuş bir dizi. Yani, "Sun" karakteri uzak doğulu bir kadın ve dövüş sanatında çok usta. "Seoul" da yaşıyor. Eğer "Mairobi"de yaşayan Capheus karakteri bir kavganın içinde yer alır ve zor bir durumda kalırsa bir anda Sun, Capheus oluveriyor ve onu savunabiliyor. Birbirlerinden başka kimse olan biteni ne görüyor ne de anlıyor. Dizi bu yüzden oldukça heyecanlı gidiyor bence.




Hali hazırda 2 sezona sahip "Sense8" dizisi, 3. sezonda izleyicilerine veda edecek. 3. Sezonda sadece 2 saatlik bir bölüm çekeceklermiş diye okudum. Yani tek bölüm ve bu bölüm final bölümü olacak. Bu yönden de ilginç gelmişti bana mesela.

Dizi hakkında söylemek istediğim birkaç şey daha var; dizide bir miktar cinsellik var. Zaten dizinin yönetmenleri olan "Wachowski Kardeşler" de bilindiği üzere cinsiyet değiştirdiler ve çok iyi bir LGBTİ savunucularıdır. Cinsel anlamda daha açık görüşlü insanlar tarafından dizinin yönetildiğini söyleyebilirim. Rahatsız olacak olanlar varsa zaten ilk bölüm rahatsız olup izlemeyi bırakırlar. Ama bence izlenmeyi hak ediyor.

Benim dizi hakkında söylemek istediklerim bu kadar. Bana dizi önerebilir misiniz?
Love you,
xoxo!

SELASTROLOGY . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates