24 Ağustos 2017 Perşembe

Selam! Bugün yine yine ve yine bir dizi önerisinde bulunacağım. Şöyle güncel bir diziyi takip etsem diyorsanız bu önerim sizlere göre!




Bahsedeceğim dizi "The Sinner". İnanılmaz büyülü bir dizi bence. Aynı zamanda da psikolojisini bozuyor insanın çünkü her bölümde, her sahnede "yuh" diyeceğiniz şeyler oluyor. Dedektifin, vakayı incelemesi diziyi bambaşka boyutlara taşıyor. Belki de o dedektif bu davayla ilgilenmeseydi olay çoktan kapanacak ve hiçbir şey gün yüzüne çıkmayacaktı.

Sadece ana karakter değil, bana göre dizideki her oyuncuda biraz saykoluk var. Şok ediyor hepsi beni. İzlemenizi şiddetle öneriyorum.

Bunların haricinde, büyük ihtimalle gerilim, dram, gizem gibi kategorilerde dizi arayanlar için ilaç gibi gelecek bir dizi öneriyorum. The Sinner, oyunculukları ile de göz dolduruyor bence. Kesinlikle izleyin ve takipte kalın.






Şuana kadar 4 bölümü yayınlandı ve yayınlanmaya devam ediyor. USA Network kanalında yayınlanıyor, ama ülkemizde her türlü dizi sitesinden izlemek mümkün. Zaten direkt dizi bölümlerinin linkini sona koyacağım her zaman ki gibi :)

Oyuncularda bahsetmem gerekirse, başrolleri; Jessica Biel, Christopher Abbott, Bill Pullman gibi oyuncular var. Benim favorim Bill Pullman olsa da Jessica Biel'de oyunculuğunu konuşturuyor yani.



Dizi hakkında birazcık fikirlerimi belirtmek istiyorum, bu kısım SPOILER içerebilir dikkat! 3 bölüm izledim ve hala Cora'nın sırlarını çözemedim. Ama dizide bir şey var ki çok sevdim. Cora'nın dış görünüşü aslında bize o kadar çok şey anlatıyor ki! Mesela kadının kahkül kullanmasının bile bir nedeni varmış. Ben bu kadar söyleyeyim, gerisini de siz izleyerek görün. Cora bir şey anlatıyor ve biz izleyenler sürekli kadına inanıyoruz. Bu nedenle de yalanlar ortaya çıktığı için değil gerçeklerin ne denli tuhaf olduğuna şaşırıyoruz. Hala ilk bölümdeki şarkıyı duyduktan sonra adamı öldürmesinin nedenlerini bulamamışken bölümler ilerledikçe nedenini bulamadığım şeylerde artmaya devam etti. Bu durum bir bakıma bana haz veriyor çünkü üzerine kafa yoruyorum. Kısacası ben diziyi beğendim ve Cora'nın geçmişini deli gibi merak ediyorum!

Dizinin tüm bölümlerine ulaşmak için tıklayın.

Bir başka dizi, kitap, film önerisinde görüşmek üzere!
Love you,
oxxo

SELASTROLOGY . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates