13 Haziran 2019 Perşembe



Çok çok selam! 
Buralara uğramayalı çok uzun zaman olmuştu, gerçekten bloğuma tekrar yazabilmeyi çok özlemişim... Tabi bu yolculuğumda beni yalnız bırakmadan okumaya devam edebilen onlarca insanı da! İstatistiklerimi takip ettiğimde kendimle hep daha da gurur duydum ve bunun nedeni sizlerin aradığınız şeyleri bloğumda bulabiliyor oluşunuzdu. "Neden devam etmiyorum, neden penceremden bakmaya devam etmiyorum" diye sorguladım ve kendimi yine bu pencerenin önünde buldum. Ne desem ne anlatsam hislerim için yetersiz olacak diye korkuyorum. Sadece artık burayı başı boş bir tarla olmaktan kurtaracağıma kendime söz vererek tekrar ekmeye başlayacağımı biliyorum. Yazacağım, anlatmak  istediğim çok şey var. Umarım tekrar benim penceremde buluşabiliriz!
xoxo
Selen

SELASTROLOGY . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates