27 Temmuz 2018 Cuma




   Selam! Çok uzun zamandır bloğuma hiç vakit ayıramıyordum. Ama artık buna bir son vermeli dedim ve hemen elimde paylaşmak istediğim ne varsa fotoğraflarını çekmeye başladım. Yine ürünler, kitaplar, dizi ve film önerileri üzerine yazılarımı yazmaya devam edeceğim ve bunun için aşırı mutluyum!

Bu postumda paylaşmak istediğim ürün, gördüğünüz üzere mis gibi olan şeker peelingi. L'Oreal Paris'in yakın zamanda çıkardığı bu şeker peelingleri inanılmaz güzel. Ben ilk gördüğüm andan itibaren sadece bu versiyonunu kullanmak istemiştim ve sadece de bunu edinmiş oldum.



Peeling hakkındaki görüşlerim tam olarak şöyle;
-İnanılmaz güzel kokuyor,
-Yapısı çok güzel ve cilde uygulaması aşırı kolay,
-Söylediği gibi siyah noktalara karşı mükemmel etkilerini ben gözlemleyemedim,
-Cilde sürdüğünüz anda inanılmaz bir sıcaklık başlıyor bildiğiniz cildiniz yanıyormuş gibi hissediyorsunuz -bu nedenle ne zaman uygulamak istesem banyonun kapısını açık bırakıyorum, nefes alabilmek için-,
-Dudaklara da uygulayabildiğiniz için tüm ağız bölgesine eşit miktarda uygulama yapabilmiş oluyorsunuz,
-Son olarak peelingi ciltten arındırmanız çok kolay, asla yağlı bir his bırakmıyor. İçindeki tanecikler sayesinde cildinizin arındığını da hissediyorsunuz.
Benim tavsiyem haldır huldur uygulamak yerine, sabırlı ve nazik hareketlerle cildinize uygulamanız yönünde olacak. Seveceğinizden eminim ama herkes memnun kalır mı bilemiyorum.

Kullananlar varsa, neler düşündüğünü bilmek isterim, aynı şekilde bu serinin diğer ürünlerinden memnun kalan ve önermek isteyenler varsa da önerilerini dinlemek isterim.
Bu platformu çok özledim! Görüşmek üzere,
xoxo
Selen

SELASTROLOGY . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates