24 Aralık 2017 Pazar

Selam, size kısaca asla alınmaması gereken bir üründen bahsedeceğim. Ciddi anlamda kendisinden nefret ettiğimi belirtmek istiyorum.



Ürünün markası Wet n Wild. Aslında bu markaya karşı herhangi bir önyargım yok çünkü diğer ürünlerine karşı hiç kötü bir deneyim yaşamadım. Ama bu h2o Proof Liquid Eyeliner olarak sundukları eyeliner gerçekten o kadar kötü ki, gözünüz çıkıyor ama eyeliner asla gözünüzden çıkmıyor o kadar kötü.

Çok kalıcı bir eyeliner fikri düşünüldüğünde mantıklı gelebilir, fakat neticede akşam eve geldiğinizde makyajınızı çıkarmak istiyorsunuz ve yüzünüzün makyajdan arınmasını bekliyorsunuz. Herhangi bir makyaj kalıntısı ile uyuduğunuzda cildinizin yapısını bozulduğunu unutmayın. Cildiniz, üzerine yapışan makyaj kalıntıları nedeniyle nefes alamayacak ve sivilce, siyah nokta gibi problemlere sebep olacaktır. Bu yüzden aman dikkat!

Tekrar eyeliner konusuna gelecek olursam, sürerken ayrı bir dert olduğundan bahsederek devam etmek istiyorum. Kirpiklerinize yapışan eyeliner, gün içerisinde size problem çıkarmıyor belki ama o makyaj silme aşamasında size sinir krizleri yaşatıyor. Dünyanın en mükemmel makyaj çıkarıcısına sahip olsanız bile emin olun bu eyelinerı gözlerinizden çıkarmanıza yeterli olmayacaktır.

Kısacası, bu eyelinerı almayın. Özel günlerde, düğününüz nişanınız varsa kullanılacak bir ürün bence. Bunun yanı sıra da mükemmel bir eyeliner sürme yeteneği gerektirdiğinden günlük makyajlarınızda da çok dikkatli olmanız gerekiyor. Olası bir el kaydırma, taşırma gibi problemlerinizde hayattan soğuyorsunuz. :)

Bu ürünü almayın, net bir şekilde pişman olacaksınız. Memnun kalanlar varsa, benimle paylaşabilir mi? Benim aldığım ürünün bozuk ya da farklı olabilmesinden ötürü merak ediyorum.

Love you,
xoxo

3 comments

Kesinlikle haklısın bende pişman oldum aldığıma👊

REPLY

Bende hakkında yorumları okumadan aldım indirimdeyken ve şuan aşırı pişmanım gözümü çıkaracaktim bende cidden

REPLY

eyeliner çekerken bi sorun yaşamadım fakat çıkarırken ağlayacak duruma geliyorum çünkü asla çıkmıyor

REPLY

SELASTROLOGY . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates