3 Eylül 2017 Pazar

Selam, kısacık bir yazı ile yeni başladığım dizi hakkında post girmeye karar verdim. "The Leftovers" dizisi hakkında ne düşünüyorsunuz, merak ediyorum ama ben çok etkilendim ve aşırı meraklandım ilk bölümün sonundan itibaren.



Öncelikle değişik bir konusu olduğunda hemfikir olduğumuzu düşünüyorum. Çünkü gerçekten izlediğim dizilere benzemiyor. Beni geriyor, kitliyor ve yer yer depresyona sokacak kıvama getiriyor. Dizi de parça parça beni etkileyen çok fazla şey oldu. Konuşmayan insanlar, bir anda kaybolan insanlar, her şey çok farklı olmanın ötesinde bir araya gelmiş gibi.



Eksisozluk.com'da bu diziyle alakalı insanların depresyona girdiği entry'sini okumuştum, çok doğrularmış. Gerçekten insan ne olduğunu anlamadan depresyona girer yani bu diziyle. Şimdi siz bana, "e madem böyle kötü bir dizi niye izliyorsun, biz niye izleyelim?" diye sormaz mısınız? Sorarsınız. Dizi kesinlikle kötü değil, çok fazla iyi. İzlerken verdiği etki de bence dizinin yapılma amacı.



İzleyin, o etkiyi görün istiyorum. Sanırım biraz da hayatımızdaki insanların kıymetini bilmemiz gerektiğini de vurguluyor ve vurgulamaya da devam edecek. Bu arada dizinin yapım şirketi, HBO. Dolayısıyla bölüm saatleri de 1 saat sürüyor. Ama hızlıca geçiyor zaman, inanın bana. İzlemenizi tavsiye ederek diğer bölümü izlemeye gidiyorum.
Son olarak dizinin 3 sezon olduğunu ve devam ettiğini de belirtmem gerekiyor. Kendinize iyi bakın.



Bu arada bir sonraki postumu "Hostages"dizisi hakkında yazacağım. Diziyi bitirmeme birkaç bölüm kaldı. Takipte kalın!

Love you!
xoxo

SELASTROLOGY . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates