14 Ağustos 2017 Pazartesi

Selam! Artık neredeyse her gün bir öneri postu yazmaya başladım. Bunun için oldukça mutluyum. Karşılıklı olarak birbirimize önerisinde bulunduğumuz her şey değerli benim için. Bugünkü postumda da bir dizi önerisi paylaşacağım. Dizinin adı "Westworld". İnanılmaz tuhaf bir dizi. Gerçekten tuhaf.



Dizideki karakterlerin ayrı ayrı hikayeleri var. Farklı farklı mekanlar var aynı zamanda. Eğer "west" hikayelerden çok hoşlanmıyorsanız ilk 5 bölümü size sıkacaktır. West sevenler ise eminim ki ilk 5 bölümde diziye aşık olacaktır. Açıkçası ben "west" sevmeyenlerdenim. Beni çok sıkıyor kovboy tarzı insanlar, "west" mekanlar filan. Bu nedenle son 5 bölüm cidden efsane iyiydi diyebilirim. Çünkü olayların derinine iniliyor ve bu derinlikte "west" yok denecek kadar az.

Dizinin başından beri en favori karakterim "Maeve" idi. Son bölümde de daha Maeve hayranıydım. Dolores'i nedense sevemedim. Son bölümde ise beni en çok şaşırtan William oldu. Spoiler vermek istemiyorum her zamanki gibi. İzleyin, görün. Keyif alacaksınız eminim.



Dizi konusu itibariyle, insan yapımı robotların olduğu bir parkta ve bu robotların esas yaratıldığı "Westworld" de geçiyor. Farklı farklı öyküler dizi içerine serpiştirilmiş. Dizinin başında anlamadığınız her nokta sezon finalinde açığa kavuşturuluyor merak etmeyin. Bir yerden sonra robotların bu kadar insan olabilmesine şaşırıp, kendinizin robot olup olmadığından şüphe eder hale geliyorsunuz. Üst üste izlerseniz hafif bir beyin yanması da söz konusu. Bu yüzden sindire sindire izleyin bence, bir anda bitirmeye çalışırsanız anlamazsınız gibi geliyor bana.



Dizi hakkında söyleyeceklerim bunlar, güzel bir bilimkurgu-west hikayesi diye de ekleme yapabilirim. Diziyi izlemek için tıklayabilirsiniz.


Eğer bana dizi önerisinde bulunmak isterseniz, mail adresimden önerinizi paylaşabilirsiniz. selengnydn1@gmail.com

Love you!

SELASTROLOGY . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates