19 Ağustos 2017 Cumartesi

Selam! Bu post bir şey önermek yerine, Game of Thrones hakkında ki düşüncelerimden bahsetmek istiyorum. Sanıyorum ki artık bu diziyi izlemeyen çok küçük bir kitle kaldı. Özellikle son sezonlarıyla epey gündemi meşgul eden bu dizi hakkında siz izleyenler ya da izlemeyenler ne düşünüyorsunuz çok merak ediyorum.



Ben bu yıl Game of Thrones'a başladım ve günceli yakaladım. Bu nedenle bölüm bilgilerim epey taze. İlk sezonlar gerçekten inanılmaz iyi olan bölümler 7.sezon itibari ile bence baya düşüşe geçti. Game of Thrones 7. sezon 6. bölüm hariç ilk 5 bölümün çok iyi olduğunu düşünmüyorum. Her şey çok aceleye getirilmeye başlandı bence. Örnek verecek olursam, -spoiler- 7 sezondur "winter is coming" dediler 6. sezonun sonlarında "winter is here" dediler ama Jon Snow sadece bir bölümde okyanuslar aşıp Khaleesi'nin yanına ulaştı. Yani biz 6-7 sezon sadece bir kışı bekledik. Akgezenlerin saldırılarını merak ettik. Ama senaryonun pek çok bölümünde artık daha hızlı ilerlemeye geçildi. Bundan çok hoşlanmıyorum açıkçası. Bir diğer şikayetim de, bence dizinin en iyi karakterlerinden biri olan Tyrion Lannister'ın inanılmaz düşüşü. Yani bu adam acayip zeki bir adam. Mantıktan ölecek yani o derece. Ama Khaalesi'nin eli oldu ve vasıfsızlaştırıldı. Yine geçen sezonun sonlarına doğru Tyrion'a fikirleri soruluyordu, bu sezon adam kendini bile kontrol edemez oldu. Bu üzücü bence.



Dizide nefret ettiğim tek karakter sanıyorum ki, Littlefinger. Yani bir karakteri sevmezsin tamamda, karakterin tipini de mi sevmezsin. Yok, sevemiyorum. Özellikle Sansa'nın beynini yıkamaya çalışması, ona sulanması beni dehşet irite ediyor.

Arya, tüm sezonlarda en çok ilgimi çeken tek karakter oldu herhalde. Her bölüm illaki aklıma geliyor, onun olmadığı bölümleri eksik hissediyorum. En az Tyrion kadar zeki ve mantıklı davranıyor o da. Özellikle "no one" karakterleri beni inanılmaz büyülemişti. 7.sezonun ilk sahnesi de yine bir no one ile başlıyor.



Game of Thrones hakkında bahsetmek istediğim bir diğer şey de HBO ile ilgili aslında. Neredeyse her sene Game of Thrones, ya HBO tarafından yanlışlıkla yayınlanmış ya da hackerler tarafından sızdırılmış. Yani sen koskaca yapım şirketisin, Game of Thrones gibi bir dizin var ve güvenlik önlemlerin bu kadar zayıf mı? diye sormak istiyorum açıkçası.

Ben setfilm diye bir site üzerinden izliyordum bölümleri fakat, telif nedeniyle site kapatılmış sanırım. Artık nereden izleriz, nasıl yaparız bilemiyorum.



Game of Thrones hakkında söyleyeceklerim bu kadar, yeni sezon 6. bölüm dışında beni heyecanlandıran çok bir şey olmadı. Hele o savaş sahneleri gözümü kanattı resmen. Game of Thrones izlediğimi hissederdim eskiden, artık kalite düşüşünü şaşkınlıkla izliyorum.

Bana dizi önermek için mail atabilirsiniz; selengnydn1@gmail.com

Love you!
xoxo

SELASTROLOGY . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates