16 Eylül 2013 Pazartesi

     Herkese merhaba upuuuuzuuuun bir aradan sonra tekrar yazmaya başlıyorum çok mutluyum :) Kaç gündür ne yazsam,ne paylaşsam diye düşünürken elimdeki kısıtlı malzemeleri değerlendirip benim yaptığım günlük abartısı olmayan ama bence hoş gösteren bir makyaj için kullandıklarımı sıralayayım dedim. Bunlar benim gün içerisinde en çok kullandıklarım,en sevdiklerim. Ayrıca benim beklentimi kat kat karşılayıp gayet yeterli gelen ürünlerdir kendileri :) Haydi başlayalım.


   Öncelikle yüzümü hem nemlendirmek, hem renk vermek, hemde çok kapatıcılık beklemeden yüzeysel olarak kapatan benim açımdan parasını haketmeyen bir heves aldığım, pişmanlık değil ama o fiyata daha iyi ürünler alabileceğimi bildiğim Balm shelter'i yüzüme sürüyorum :)






   Daha sonra kapatıcımı uygun yerlere sürüp yüzümü daha nötrlaştırıyorum.(Nötrlaştırmak kendimce bulduğum bir tabir benimce anlamı yüzümü pürüzsüz göstermek :) )  




         Kapatıcı olarak şuan stick foundation kullanıyorum golden rose 04 numara.


              Tabiki sabitlemek için hemen pudramı uyguluyorum :)




        -Pudram essence-soft beige 02 seviyorum,kullanışlı,uygun,yeterli :)






        

         
Belkide benim için olmazsa olmaz bayıldığım öldüğüm bittiğim tek şey Bronzer.Her markanın bana uygun olan her rengini almak istiyorum bu aşk bambaşka :)
   
      Bendeki yine golden rose numarası 192.Dibini gördüğüme bakmayın bana epeeeyce uzun bir süre yetti :)








                     Benim için yüzüme uyguladığım işlemlerim bitti geriye sadece gözlerim ve dudaklarım kaldı :)


             Gözlerim için Flormar'ın beceriksizler için çıkardığı ıslak olmayan sürmesi kolay gibi gözüken aslında pek zor olmayıp el alışkanlığınıza bağlı olarak güzel sürülebilen rengi müthiş olan eyeliner'ını kullanıyorum :)




       -Gördüğünüz gibi tutması sürmesi kolay gibi değil mi? :)


Ve son olarak rujumu sürüp bu basit makyajı bitiriyorum :)


     


   Rujum The balm-Mai Billsbepaid.



        Makyajımız bu kadardı peki ben makyajımı nasıl çıkarıyorum ? :)
http://selengnydn.blogspot.com/2013/07/lorael-makyaj-temizleyicisi.html

http://selengnydn.blogspot.com/2013/07/diadermine-temizleyici-su.html

                      Okuduğunuz için teşekkürler, yakında yeni bir post ile görüşmek üzere kendinize iyi bakın :)
            

SELASTROLOGY . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates