15 Temmuz 2013 Pazartesi

     Meraba :) 

 Bugün sevdiğim bir üründen bahsediyorum.. Benim genelde çok fazla ilgim vardır makyaj temizleyicilerine ve ne çok pahalı ne de saçma bir ucuzlukta olmasını isterim.. Çünkü yaptığınız makyajın kalıntıları biliyorsunuz ki cildinizi mahvediyor genç yaşta yüzümüz delik deşik sivilce izleri vs olabiliyor.. Ben de bir çok ürün değiştirdikten sonra artık bu üründe karar kıldım. Neden mi?
-Çünkü en sevmediğim olay gözümü silerken kirpik diplerimde eyeliner veya maskara kalıntısı kalmasıdır ama bu ürün bırakmıyor.. 
-Çünkü bu çift fazlı bir ürün yağlı ciltliyseniz ı-ıh olmaz bana demeyin muhteşemde olur inanın bir deneyin göreceksiniz :)
-Ayrıcada tahminimce cildinizi temizledikten sonra yıkıyorsunuz bol suyla o yüzden kullandığınız ürünün çift veya tek fazlı bir ürün olması önemini yitiriyor bu yüzden sakın çekinmeyin bu tür çift fazlı ürünleri bir bildikleri var ki yapıyorlar ayrıca bunlar bildiğiniz yağlardan değil o bakımdan aslında yüzünüzü bir bakıma besler.
Bu ürün sadece göz ve dudaklar için olmasına rağmen ben yüzümede kullandım DİARDERMİNE ile ve inanın çok azcık sürdüğüm BB cream bile sanki 10 kilo sürmüşüm gibi temizlendi yani aslında yüzüme yapışan tozu kiri bir bakıma temizledi..

  Neyse sonuç itibariyle ben daha fazla övemiycem bu güzeli. Denemenizde fayda var DİADERMİNE ile ilgili yazımda da bu ürünü anlatmaktan geri kalmamıştım şimdiden favorilerime eklendi bile ! :)
fiyatı 10-11 belki 12 tl arasındaydı en azından ben o şekilde hatırlıyorum ama yinede daha fazla bir fiyatı yok..
işlevine göre zaten çok iyi bir temizleyici bence deneyin ve görün ! :)
                                                Görüşürüüzz .. :)

SELASTROLOGY . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates